Arkadaşlarınızla Sınırsız Paylaşım Ve Eğlence Için Seviyeli Bir Forum Ve Arkadaşlık Portalı TurkMania Sizleri Bekliyor.
Üye Değilseniz Kayıt Ol Linkinden Kayıt Olabilirsiniz.Bu ilk Ziyaretinizse Yardım Linkinden Yararlanabilirsiniz. Tüm Ozelliklerimizden Yararlanmak Için Lütfen Üye Olun....
EN IYI PAYLASIM SITESI
Sessizligin Bozuldugu Yer
FORUMUMUZA KAYIT OLAN 400 CU UYEMIZE V.I.P UYELIK HEDIYE VERIYORUZ !!! Forumumuza 500 cu uye olarak kayit yapan kisiye 2 aylik V.I.P Uyelik Hediye Veriyoruz TürkMania Yönetimi
"TürkMania | PayLa$im Platformu Fan Grubu"
"Türkmania Community @ Twitter"
https://twitter.com/TurkManiaForum
"Türkmania Community @ Facebook"
Türkmania Community
TürkMANİA | Türkiye'nin En Seviyeli Forum Sitesi
Arkadaşlarınızla Sınırsız Paylaşım Ve Eğlence Için Seviyeli Bir Forum Ve Arkadaşlık Portalı TurkMania Sizleri Bekliyor.
Üye Değilseniz Kayıt Ol Linkinden Kayıt Olabilirsiniz.Bu ilk Ziyaretinizse Yardım Linkinden Yararlanabilirsiniz. Tüm Ozelliklerimizden Yararlanmak Için Lütfen Üye Olun....
EN IYI PAYLASIM SITESI
Sessizligin Bozuldugu Yer
FORUMUMUZA KAYIT OLAN 400 CU UYEMIZE V.I.P UYELIK HEDIYE VERIYORUZ !!! Forumumuza 500 cu uye olarak kayit yapan kisiye 2 aylik V.I.P Uyelik Hediye Veriyoruz TürkMania Yönetimi
"TürkMania | PayLa$im Platformu Fan Grubu"
"Türkmania Community @ Twitter"
https://twitter.com/TurkManiaForum
"Türkmania Community @ Facebook"
Türkmania Community
TürkMANİA | Türkiye'nin En Seviyeli Forum Sitesi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
TürkMANİA | Türkiye'nin En Seviyeli Forum Sitesi
Hoşgeldiniz : En son ziyaretiniz : 1/1/1970 Mesaj Sayınız : 16777215
Şırnak'ın Cudi Dağı'nda güvenlik güçleri ile bölücü terör örgütü mensupları arasında çıkan çatışmada 4 polis şehit oldu.
Şırnak'ın Cudi Dağı'nda güvenlik güçleri ile bölücü terör örgütü mensupları arasında çıkan çatışmada, 4 polis şehit oldu.
PKK terör örgütü, Şırnak ile Silopi arasında bulunan Cudi Dağı'nda güvenlik güçlerine pusu kurdu. Teröristler, uzun namlulu silahlarla ateş açtı. Güvenlik güçleri, karşılık verdi. Çatışmada 4 polis şehit oldu.
Yaralı polislerin helikopterle Şırnak Asker Hastanesi'ne kaldırıldığı öğrenildi.
Konu: İş Hayatı - İş İlanları, Kariyer Planlama, Mulakat Tiyoları, Özgeçmiş Hazırlama 28/5/2009, 08:31
Konunun ilk mesajı :
Arkadaşlar, Hepimizin bildiği bir gerçek var ki ; günümüzde ülkemizde genç neslin karşılaştığı en büyük sorunlardan birisi " İŞSİZLİK" problemidir malesef... Yeni mezunlara, iş arayanlara, kariyerinde değişiklik isteyenlere kısacası " İŞ HAYATI" ında kendine bir yer edinecek ya da edinmiş olanlara yönelik hertürlü paylaşıma açık arkadaşlarımızı bu platformda görmekten mutluluk duyarız...
Şimdiden bizimle bilgi paylaşımına giren tüm arkadaşlara teşekkür ederim...
Konu: Geri: İş Hayatı - İş İlanları, Kariyer Planlama, Mulakat Tiyoları, Özgeçmiş Hazırlama 28/5/2009, 08:58
40 bin işsize iş müjdesi! 6 yılda ihracatını tam yüzde bin artıran gemi inşa sanayi, 2008'in sonuna doğru 40 bin işsize istihdam sağlamaya hazırlanıyor.
2003'te 37 olan tersane sayısı 2007'de 76'ya çıktı. Bu rakam 2009'un başında 138 olacak. Tersanelerin birçoğu da 2010 yılına kadar dolu. Fakat sektörün şu anda büyük bir sorunu var. 2008 sonunda (!) Türkiye genelinde açılacak yeni tersanelerle işçi açığı 40 bine ulaşacak.
Gemi sanayicileri, hem işsizlere iş imkanı sağlamak hem de sektöre eleman kazandırmak için kurs açıp kendi elemanını kendi yetiştirmeye başladı. Kurs ücretsiz. Üstelik kayıt anından itibaren bütün kursiyerler sigortalanıyor. Kurs sonunda en az 1.000 YTL maaşlı iş de garanti ediliyor.
Tersanelerde işveren için tek bir işçinin bile alternatifi yok. Samanyolu Haber Tv'ye özel açıklamalarda bulunan Gemi İnşa Sanayicileri Birliği Başkanı Murat Bayrak "ilk etapta 40 bin, önümüzdeki dönemde 80 bin direk işçinin gemi inşa sanayinde istihdam edileceğine inanıyorum. Kaynakçı, montajcı ağırlıkta olmak üzere bütün branşlarda eleman sıkıntısı çekiliyor. Gelin okumayan, meslek sahibi olamayan, başı boş gezen gençler! Burada meslek sahibi olun. Hem iş de garanti. Mesleğinizi burada öğrenin, sertifikanızı alın meslek sahibi olun" diyor.
Peki, bu altın fırsattan yararlanmak isteyenlerin ne yapması gerekiyor ve kursun detayları neler? İşte günlerdir telefonlarımızı kilitleyen izleyicilerimizin merak ettikleri soruların cevapları...
1- Kurs ve iş için nereye başvuruluyor? (Detaylı iletişim bilgileri) Aşırı yüklenme olduğu için kurum başvuruları sıraya aldı (!) . Başvuru için [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] mail adresi ya da 0216-446-06-84 numaralı faksa CV'lerinizi göndermeniz gerekiyor. İsteyenler aşağıdaki adrese de bizzat gidip başvuru yapabilirler.
2- Bu kurs ve iş imkânını başka hangi kurumlar veriyor? Yalova Çıraklık Eğitim Merkezi 0226-352-61-22 Faks: 0226-352-85-35
3- Kursa katılmak isteyenlerden aranan şartlar neler? Kursa, 18-30 yaş arası, sağlık koşulları elverişli erkekler katılabiliyor.
4- Yılda kaç kişi alınıyor bu kursa? Yılda şimdilik 400 kişi alınıp mezun ediliyor. 2008'in sonunda faaliyete geçecek ikinci bir kursla tam 1200 kişi kurslardan faydalanabilecek
5- Peki, başvurular ne zaman yapılabiliyor? Başvurular her zaman yapılabiliyor. Fakat aşırı talep olduğu için şu an başvuran kişi ne yazık ki 4 ay sonra kursa alınabiliyor. Yani erken davranan kazandı.
6- Kurs kaç gün sürüyor? Kurs süresi 10 iş günü ile 3 ay arasında değişiyor. Kurs sonunda 'sadece' başarılı görülenler tersanelere yerleştiriliyor.
İşsizlerin, acele etmemeleri ve sabırlı bir şekilde bu işin takipçisi olması gerekiyor. Çünkü kurs merkezi haberden sonra aşırı bir yoğunluğa maruz kaldı. İleriki günlerde daha sağlıklı başvuru yapılabileceği söyleniyor.
Konu: Geri: İş Hayatı - İş İlanları, Kariyer Planlama, Mulakat Tiyoları, Özgeçmiş Hazırlama 28/5/2009, 08:58
RE/MAX Girişimcilik Zirvesi 31 Ocak'ta
RE/MAX Türkiye tarafından 31 Ocak 2008, Perşembe günü, Taksim Taşkışla İ.T.Ü. Mimarlık Fakültesi'nde 14.00 - 18.00 saatleri arasında düzenlenecek Girişimcilik Zirvesi'ne, akademisyenler ve iş dünyasından uzman konuşmacılar katılacak. Zirve'nin ardından gerçekleştirilecek RE/MAX ile 60 Dakika Semineri'nde, girişimci adaylarına gayrimenkul sektöründeki fırsatlar ve RE/MAX sistemi anlatılacak.
Her yaştan girişimciye açık olan RE/MAX Girişimcilik Zirvesi kapsamındaki panele, INTEKNO Şirketler Topluluğu'nun kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Halil Kulluk başkanlık edecek. RE/MAX Girişimcilik Zirvesi kapsamında düzenlenecek olan panele, KALDER Ulusal Kalite Ödülü Yürütme Kurulu Başkanı Prof. Dr. Ali Rıza Kaylan, Uluslararası Rekabet Araştırmaları Kurumu Genel Koordinatörü Dr. Melih Bulu, Türkiye Kadın Girişimciler Derneği (KAGİDER) Yönetim Kurulu üyesi Ceyda Aydede ve RE/MAX Türkiye Bölge Direktörü Murat Goldştayn da konuşmacı olarak katılacaklar. Konuşmacılar panelde bilgi ve deneyimleriyle, kendi işini kurmak isteyen girişimcileri aydınlatacaklar. Panelin ardından, RE/MAX Türkiye'nin, girişimci adaylarına gayrimenkul sektöründeki iş fırsatları ve kendi sistemini anlattığı 60 Dakika Semineri de gerçekleştirilecek.
Ev sahipliğini, İ.T.Ü Mimarlık Fakültesi'nin yapacağı panele katılım ücretsiz olacak. Katılımcı sayısı 250 kişiyle sınırlı tutulacağından Zirve'yi izleyebilmek için kayıt yaptırmak gerekiyor. RE/MAX Girişimcilik Zirvesi'ni ücretsiz izleyebilmek için halild@remax. com.tr e-posta adresi ile +90 212 2324820 (dahili 137)" ve"0546 490 99 10" nolu telefonlardan Halil Duman' a ulaşıp kayıt yaptırmak yeterli oluyor....
Konu: Geri: İş Hayatı - İş İlanları, Kariyer Planlama, Mulakat Tiyoları, Özgeçmiş Hazırlama 28/5/2009, 08:58
İş yaşamındaki detaylar
Yaşamın her alanında olduğu gibi profesyonel yaşamda da detaylar bütünü oluşturur. Büyük resmi oluştururken ihtiyaç duyabileceğiniz birkaç "kurumsal" ipucu...
Kontrat yapın!
Yazılı belgelerin hayatı ne kadar kolaylaştırdığını unutuyor, sonrasında çok işimize yarayabilecek kontrat hazırlamayı erteliyoruz. Sistemlerini oturtmuş kurumların elbette böyle bir sorunları yok ama genelde işe alım sırasında geniş çaplı bir kontrat hazırlama konusunda eksiklerimiz var. Kanunlar ve yönetmelikler her şeyi belirlemiş gibi görünse de, özel durumları, gizliliği, istifayı, izinleri ve diğer önemli noktaları ayrıntılı olarak belirleyen bir kontrat, hem size kolaylık sağlar hem de elemanların şirketle ilgili tüm yasal konuları algılamalarını. En kötüyü en baştan düşünmek itici gibi görünse de, kurumsallığın bir parçasıdır ve yanlış anlamaları önler.
İK bazen abartıyor mu?
Internette dolaşırken rastladığımız bir forumda ([Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]), insan kaynaklarının uyguladığı motivasyon politikaları komik bir biçimde eleştirilmiş. Çalışanların katıldığı bu forum, vara yoğa yapılan partilere, ekip ruhunu geliştirmek isteyen periyodik “happy hour”lara, işten kötü ayrılmış ekip arkadaşları için hazırlanan veda toplantılarına, çekilişlere, kuralara veryansın ediyor! Bazılarına göre bunlar, yeni dünyanın kandırmaca sistemlerinden başka bir şey değil. Çok yoğun bir günün sonunda, tam eve kapağı atmayı düşünürken, zaten tüm günün birlikte geçirildiği ekiple yapılan toplantının “happy hour” olmadığını savunanlar var. Türkiye’de de böyle uygulamalar sıkça yapıldığına göre dozaj konusunda dikkatli olmak gerektiğini bir kez daha anımsatalım.
Toplu hareketler
Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri artık hemen her şirkette konuşuluyor ve geçtiğimiz 5 yıla bakıldığı zaman, Türkiye’nin bu konuda büyük ilerlemeler kaydettiği görülüyor. Motivasyon konusunda yukarda yazdığımız “İnsan kaynakları abartıyor mu?” satırlarındaki etkinliklere alternatif bir fikrimiz var. Fransa’da bir şirket, çalışanların kendi içlerinde organize olarak yapmak istedikleri kimsesizler evi ziyaretlerini desteklemiş ve küçük gruplar halinde ayda bir kez yapılan ziyaretlere izin vermiş. Şirketin yakınındaki bir kimsesizler evini sahiplenen çalışanlar, orada yaşayan kimsesizlerin gözdesi olmuşlar. Şirket küçük bir bütçe ile onlara verilen armağanları bir sisteme oturtmuş ve bu fikir çalışanları birbirine yaklaştırmış. Bazı çalışanlar aileleriyle haftasonu ziyaretlerine de başlamışlar. İşte yaratıcı, faydalı ve herkese lazım bir uygulama!
Şirket mi, kumarhane mi?
Amerika’da yaratıcı bir satış departmanı yöneticisi; satış departmanını kumarhaneye çevirecek bir sistem geliştirmiş, geliştirdiği yetmiyormuş gibi bunu fiziksel olarak da desteklemiş ve departmanın dekorasyonunu bu doğrultuda değiştirmiş. Işıklı dokunmatik ekranlar en son satışı gösteriyor. Günün satıcısı gün içinde, aynı ekranlarda önceden hazırlanmış kupalı görüntüleriyle arz-ı endam ediyor. Her akşam, günün satıcısına özel bir armağan veriliyor. Yani satış motivasyonunu aylık, yıllık değil günlük artırıyor. Çalışanlar hallerinden memnun, armağanlar nakit! Yöneticiler bu işe ne mi diyor? Satışların % 35 artması bu sorunun yanıtını da içinde saklıyor. Şirket içinde kulüpler
Bir başka yaratıcı fikir bizi ilkokul günlerimize döndürüyor. Örnek yine Amerika’dan... Şirket için kollara ayrılmaya ne dersiniz? Herkes kendi kollarını yaratabilir. Sözü edilen şirkette yardım kolu, müzik kolu, dans kolu, kitap kolu ve sinema kolu yaratılmış. (Tıpkı ilkokuldaki gibi!) Bu kolların birer başkanı var ve sağlam bir etkinlik planı oluşturulmuş. Her kol birbiriyle yarış halinde ve yaptıkları işleri belli dönemlerde sergiliyorlar. Yardım kolu herkesi organize ederek yardımlar düzenliyor. Müzik kolu müzikten anlayan insanlardan oluşmuş ve bir araya gelip müzik yapıyorlar. Dans kolundakiler tüm yıl dans dersleri alıp, yıl sonu partisinde dans ediyorlar. İşin hoş yanı bu kolların başkanlarının, genellikle alt kademe çalışanlardan seçilmiş olması. Ofis görevlilerinden biri, yardım kolunun başkanı olarak geçtiğimiz yıl en iyi Başkan seçilmiş. Şirket CEO’sunun masasında çektirdiği resim de ona hediye edilmiş.
Konu: Geri: İş Hayatı - İş İlanları, Kariyer Planlama, Mulakat Tiyoları, Özgeçmiş Hazırlama 28/5/2009, 08:59
Kamu kurumlarına bu ay içinde 4 bin 263 yeni memur alınıyor ...
Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanlığına gönderdiği yazıyla, yeni memur alım sürecini resmen başlattı.
Yazıda, Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik uyarınca, Kamu Personel Seçme Sınavını yapma ve yerleştirme işlemlerinin ÖSYM'ye verildiği, açıktan atama kadroları için yüksek öğretim kurumlarının YÖK'e, mahalli idarelerin İçişleri Bakanlığına, diğer kamu kurum ve kuruluşlarının da Devlet Personel Başkanlığına başvurmalarının öngörüldüğü hatırlatıldı.
Kamu kuruluşlarının, boş kadro ve pozisyonlara ilişkin taleplerini Devlet Personel Başkanlığına ilettikleri, Başkanlığın da buna ilişkin değerlendirmelerini tamamladığı bildirildi.
Söz konusu yazıyla birlikte, yerleştirme yapılacak kadro ve pozisyonlara ait sınıf, unvan, derece, sayı, öğrenim durumu ve diğer şartlar da ÖSYM'ye iletildi.
4 BİN 263 KADROYA YERLEŞTİRME YAPILACAK
Bu arada, yeni yerleştirmelere ilişkin hazırlanan bilgi notunda da, 4 bin 263 kadroya bu ay içinde yerleştirme yapılacağı belirtildi.
Yerleştirme yapılacak kadrolara ilişkin bilgilerin ÖSYM'ye gönderilmesinin ardından, Başkanlığın KPSS Tercih Kılavuzlarıyla kadro ve pozisyonları ilan edeceği vurgulanan bilgi notunda, adayların tercihlerini yapmalarının ardından da ÖSYM'nin en yüksek puanlı olandan başlamak üzere yerleştirme yapacağına işaret edildi.
Daha sonraki süreç hakkında da şu bilgilere yer verildi:
“KPSS Yerleştirme Kılavuzunda yer alan kadro ve pozisyonlara ÖSYM Başkanlığınca yerleştirilen adayların, yerleştirildikleri kadro ve pozisyonun niteliklerini taşıdıklarının, ilgili kurumda oluşturulan Sınav Değerlendirme Komisyonunca tespit edilmesi üzerine atamaları yapılmaktadır. Kamu kurum ve kuruluşları, toplam 4 bin 263 adet kadro ve pozisyonlarına yerleştirme talep etmişlerdir.
Bu çerçevede 2008 yılının birinci merkezi yerleştirme işlemi olarak, Devlet Personel Başkanlığı tarafından incelenen söz konusu taleplerin ÖSYM Başkanlığına intikal ettirilmesini müteakip, söz konusu Başkanlıkça hazırlanacak KPSS Yerleştirme Kılavuzu ile bu kadro ve pozisyonlara Mayıs ayı içerisinde yeni bir yerleştirme gerçekleştirilecek.”
EN FAZLA KADRO İÇİŞLERİ BAKANLIĞINA VERİLDİ
ÖSYM'ye iletilen kadro listesine göre, yerleştirmelerle sırasında [b][b][b]1[/b][/b][/b]1'i mahalli idare, 14'ü KİT, 24'ü de 190 sayılı Kanun Hükmünde Kararname Kapsamında bulunun kuruluşlar olmak üzere, kamuda 49 kuruluşa yeni eleman alınacak.
İçişleri Bakanlığı, bin 300 kadro ile en fazla yerleştirme yapılacak kurum olarak belirlenirken, İçişlerini 590 kadro ile Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, 480 kadro ile Emniyet Genel Müdürlüğü, 238 kadro ile Devlet Hava Meydanları İşletmesi, 228 kadro ile de Bayındırlık ve İskan Bakanlığı izliyor.
Öğrenim durumlarına göre de, yerleştirme yapılacak kadroların bin 944'ü dört yıllık üniversite mezunları, bin 269'u iki yıllık yüksekokul, bin 50'si de lise mezunları arasından seçilecek.
Yeni yerleştirmelerle ilgili kadro bilgileri şöyle:
Yerleştirme yapılacak kuruluşlar Kadro Sayısı
Aksaray Üniversitesi 2 ****** Üniversitesi 12 Basın Yayın ve Enformasyon G.M 5 Bayındırlık ve İskan Bakanlığı 228 Devlet Meteoroloji İşleri G.M 45 Devlet Opera ve Balesi G.M [b]10[/b] Dışışleri Bakanlığı 5 Düzce Üniversitesi 7 Emniyet Genel Müdürlüğü 480 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı 16 Hacettepe Üniversitesi 109 İçişleri Bakanlığı 1.300 İller Bankası G.M 26 Karayolları G.M 27 Maden Tetkik ve Arama G.M 51 Milli Piyango İdaresi G.M 4 Özel Çevre Koruma Kurumu Başkanlığı 9 Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma G.M 3 Tapu ve Kadastro G.M 590 Tarım ve Köyişleri Bakanlığı 172 Türkiye Atom Enerjisi Kurumu Başk. 10 Türkiye İş Kurumu 100 Uludağ Üniversitesi 23 Yüksek Öğretim Kredi ve Yurtlar Kurumu 131 Toplam 3.365
KİT'LER
Çay İşletmeleri G.M 24 Devlet Hava Meydanları İşletmesi G.M 238 Elektrik Üretim A.Ş 128 Eti Maden İşletmeleri G.M 27 Hamitabat Elektrik Üretim ve Tic. A.Ş 3 Kemerköy Elektrik Üretim ve Tic. A.Ş 6 Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu 85 Soma Elektrik Üretim ve Tic. A.Ş 2 Tarım İşletmeleri G.M 43 Türkiye Elektrik İletim A.Ş 110 Türkiye Kömür İşletmeleri G.M 20 Türkiye Lokomotif ve Motor Sanayii 7 Türkiye Taşkömürü Kurumu 10 Yeniköy Elektrik Üretim ve Tic. A.Ş 9 Toplam 712
MAHALLİ İDARELER
Malatya-Akçadağ Sulama Birliği 1 Antalya-ASAT G.M 96 Afyonkarahisar-Bolvadin Belediyesi 3 Erzincan-Geçit Belediyesi 1 Elazığ İl Özel İdaresi 18 Hatay İl Özel İdaresi 42 İzmir İl Özel İdaresi 20 Yozgat İl Özel İdaresi 1 Konya İslik Belediyesi 2 Erzurum Kazımkarabekir Belediyesi 1 Antalya-Kınık Belediyesi 1 Toplam 186 Genel Toplam 4.263
Konu: Geri: İş Hayatı - İş İlanları, Kariyer Planlama, Mulakat Tiyoları, Özgeçmiş Hazırlama 28/5/2009, 08:59
Sağlık Bakanlığı'na personel alınacak ...
Sağlık Bakanlığı'nda sözleşmeli personel olmak isteyen adaylar için tercihler 20 Mayıs'ta başlayacak. 2004 KPSS, 2006 KPSS/1 veya 2006 KPSS/2'ye giren ve bu sınavların en az birinden, ortaöğretim mezunları için KPSS94, ön lisans mezunları için KPSS93 ve lisans mezunları için KPSSP3 puanını almış olan adaylar 20-23 Mayıs tarihleri arasında ÖSYM'nin internet sitesinden tercihlerini yapabilecekler.
YÖK'ten yapılan açıklamada Sağlık Bakanlığı'nın 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesine göre istihdam edeceği sözleşmeli pozisyonlara yerleştirme yapmak amacıyla adaylardan tercih alınacağı bildirildi. Açıklamada şöyle denildi:
"Kılavuzda yer alan sözleşmeli pozisyonlardan tercih yapabilmek için, 10-11 Temmuz 2004 tarihlerinde yapılmış olan 2004 KPSS, 1-2 Temmuz 2006 tarihlerinde yapılmış olan 2006- KPSS/1 veya 17 Eylül 2006 tarihinde yapılmış olan 2006-KPSS/2'ye girilmiş ve bu sınavların en az birinden Ortaöğretim mezunları için KPSSP93 ve lisans mezunları için KPSSP3 puanının alınmış olması gerekir. Adaylar tercihlerini 20-23 Mayıs 2008 tarihleri arasında ÖSYM'nin [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] internet sitesinde yayınlanacak olan kılavuzda yer alan kurallara göre internet üzerinden kendileri yapacaklardır. ÖSYM'ye posta yoluyla gönderilen veya elden verilen tercih listeleri geçerli olmayacaktır. KPSS-2008/2 Sağlık Bakanlığı tercih kılavuzuna göre yapılacak yerleştirmeye başvuracak adayların bu kılavuzu dikkatle incelemeleri gerekmektedir."
Konu: Geri: İş Hayatı - İş İlanları, Kariyer Planlama, Mulakat Tiyoları, Özgeçmiş Hazırlama 28/5/2009, 08:59
Halk Bankası yeni personel alacak
Türkiye Halk Bankası A.Ş Yönetim Kurulu, 1,500 yeni personel alınmasına karar verdi.
Türkiye Halk Bankası'ndan İMKB'ye yapılan açıklamada, Banka Yönetim Kurulu toplantısında, yaygın sınav yapabilme imkanına sahip üniversitelerden birine yazılı sınav yaptırılması veya KPSS sonuçları kullanılması yöntemlerinden faydalanılarak sıralamaya giren adaylardan, yapılacak mülakat sonucunda, banka uygulamaları çerçevesinde müfettiş yardımcısı, uzman yardımcısı, servis görevlisi ve banko görevlisi unvanlarında, toplam 1,500 kişiye kadar eleman alınmasına karar verildiği duyuruldu. Açıklamada, personel alımı ile ilgili ilanların yakın zamanda Banka WEB sitesinde ve basında duyurulacağı kaydedildi.
Konu: Geri: İş Hayatı - İş İlanları, Kariyer Planlama, Mulakat Tiyoları, Özgeçmiş Hazırlama 28/5/2009, 09:00
ÇOK ACİL İŞ İLANI
Önemli Not: Pozisyonla ilgilenen adayların %40 engelli raporuna sahip olmaları gerekmektedir.Ayrıca başvurular için [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] sitesine üye olmaları ve özgeçmişlerini bırakmalarını ya da [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] adresine CV lerini göndermelerini rica ederiz. Engelsizkariyer.com
Are you a person with a disability looking for a good job?
Leading Company in its Sector, is looking for an Executive Assistant;
Department : General Administration Reports to: Managing Director& HR Manager Job Purpose: Provide personal administrative support to the Managing Director and HR Department
KEY ACCOUNTABILITIES
MD Assistant • Provide full administrational support to MD: filing, organising travel arrangements, phone calls, and translation, fax, photocopy and personal matters. • Organizing MD’s monthly and year agenda, support to MD organising time management including daily meetings absence of MD Assistant or together with MD Assistant • Prepare and mainrain MD’s personal and company related expense reports. • Answer telephones and handle in appropriate manner, dicevert if necessary • Suppervise support staff MD Driver, (Kitchen Lady and Office-boy if necessary)
Administraiton • Create, transcribe, and distribute monthly breakfast meeting agendas. • Take work and living permits of MD and his/her family and follow-up. • Arrange hotel accomodation and transportation for GM’s foreing visitors and arrange meetings with foreign visitors. • Organization of all senior management meetings within the Office and at hotels when needed, • Meet and greet clients and visitors.
Human Resources • Support recruitment administation fort he company including correspondence to applicants, sheduling interviews, informing rejected candidates • Update and maintain the recruitment status spreadsheet • Provide support for coordination of training logistics (including hotel reservations of attendees) • Support the administrative activities of training programs including invitation preparation, participants requests for change of sessions and reporting of training evaluation forms, keeping training records • Maintain all personnel records updated in Database • Maintain all Human Resources forms properly (action, probation, etc) • Help the preparation of announcements related to the positional changes, promotions, newcomers • Update information on the intranet site, when necessary • Other duties as assigned • Holiday/sick leave tracking/monitoring
KEY PERFORMANCE INDICATORS
• Timely and prompt arrangements and follow up • Efficient filing of reports • Accurate information flow • Submission of MD expenses • Effective and prompt reporting of relevant meetings • Completed forms (action, probation etc) • Up to date information on the intranet • COMPETEHCIES
Working Style Competencies Result Orientation Communication Skills Integrity&Trust Business Competencies Customer Orientation Planing&Organization Teamwork & Collaboration Analytical Thinking & Working Solution and Decision Quality
Education : University degree Experience : Minimum 3 years of experience as an assistant to an executive level Manager Computer: MS Office Tools Languages: Good level of written and spoken English is required